Selecteer een pagina

VEELGESTELDE VRAGEN

Vind hier alle veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een DM op Instagram of mail naar info@driekleinezusjes.nl

ALGEMENE VRAGEN

Hoe kan ik betalen?

Onze events zijn PIN ONLY. Dit betekent dat er niet betaald kan worden met contant geld.

Is er een garderobe?

Je kunt jouw jas/tas kwijt in Stadsgarderrobe024. Hier kun je een kluisje reserveren waar je jouw spullen kunt opbergen.

Is er een minimumleeftijd?

Onze events zijn 16+

VRAGEN OVER TICKETVERKOOP

Waar kan ik tickets bestellen?

Ticket(s) bestel je eenvoudig hier.

Waar krijg ik mijn tickets binnen?

Jouw tickets ontvang je op het gegeven e-mailadres. Zorg er dus voor dat dit e-mailadres klopt. 

Ik heb geen ticket ontvangen, wat nu?

Na afronden van de aankoop wordt automatisch een bevestiging per e-mail verstuurd. Die komt normaliter binnen enkele minuten aan. Soms komt een e-ticket niet aan door een overvolle inbox of een spamfilter. Wat je daaraan kunt doen, hangt af van je e-mailprogramma. Heb je geen mail ontvangen, stuur dan een mail naar info@driekleinezusjes.nl of bericht via de social media pagina’s.

Kan ik aan tickets komen voor uitverkochte events?

Wanneer een event is uitverkocht, zijn er geen tickets meer beschikbaar. Bekijk Ticketswap voor tickets die andere mensen verkopen. 

Ik kan of wil niet meer komen, mag ik mijn geld terug?

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt jouw ticket wel proberen te verkopen, doe dit veilig via Ticketswap

Het evenement is afgelast/verplaatst, wat nu?

Als een evenement afgelast of aanzienlijk gewijzigd wordt nadat je een kaartje hebt gekocht, dan heb je recht op restitutie. Wij sturen een e-mail naar alle online kopers en leggen de procedure uit.